Cena
– wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient zobowiązany jest zapłacić, a w przypadku treści/usługi cyfrowej – także cyfrowe odwzorowanie wartości;
Dowód zapłaty
– faktura wystawiona zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług lub w oparciu o inne przepisy obowiązującego prawa przesyłana Klientowi;
Dzień roboczy
– dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy;
Formularz Zamówienia
– funkcjonalność udostępniona na Stronie, określająca podstawowe parametry Zamówienia, zawierająca dane nabywcy;
Formularz Współpracy
– formularz wysyłany po złożeniu zamówienia zawierający niezbędne dane potrzebne do rozpoczęcia świadczenia Usługi;
Klient
– każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do dokonywania czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, które składają zamówienie w Sklepie;
Klient Konsument
– Klient będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej oraz będący osobą fizyczną zawierającą ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego;
Kodeks Cywilny
-
Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.), dalej również jako „kc”;
Konsument
-
osoba fizyczna w rozumieniu art. 22 Kodeksu cywilnego oraz osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą o ile Zamówienie nie ma dla niej zawodowego charakteru;
Oferta
- będące przedmiotem Umowy Sprzedaży, indywidualnie wybrane przez Klienta do zakupu określone Treści i Usługi oferowane przez Sprzedającego w Sklepie;
Polityka Prywatności
– dokument umieszczony na Stronie magnetycznymarketing.pl zawierający informacje mające na celu poinformowanie Użytkowników Strony o zasadach i warunkach zbierania i przetwarzania ich danych osobowych;
Prawa autorskie
– ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 z późn. zm.);
Regulamin
– oznacza niniejszy Regulamin;
Rozporządzenie RODO
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.);
Sklep
– sklep internetowy prowadzony przez Sprzedającego pod adresem magnetycznymarketing.pl , za pośrednictwem którego Sprzedający przedstawia swoje Oferty potencjalnym Klientom;
Sprzedający
– DMSA SP. z o.o. ul. Stefana Batorego 18/108, 02-591 Warszawa, NIP 7011204431, KRS 0001104704;
Strona
– strona internetowa Sprzedającego, na której Sprzedający udostępnia funkcjonalność Sklepu magnetycznymarketing.pl;
Strony
– strony Umowy Sprzedaży, tj. Klient i Sprzedający;
Treść cyfrowa
– dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
Umowa Sprzedaży
– umowa sprzedaży Treści cyfrowych i Usług wchodzących w skład Oferty zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedającym za pośrednictwem Sklepu. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też – stosownie do cech Oferty – także umowę o świadczenie usług;
Usługi
– usługi marketingu internetowego świadczone przez Sprzedającego na rzecz Klientów wchodzące w skład Oferty nabytej przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży każdorazowo wyszczególnione i zindywidualizowane w Ofercie;
Usługi cyfrowe
- usługi pozwalające Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej lub na wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Sprzedającego w ramach Oferty lub innych użytkowników Usługi Cyfrowej, lub inne formy interakcji przy pomocy takich danych;
Ustawa o prawach konsumenta
–
ustawa z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zmianami);
Użytkownik
– każdy podmiot odwiedzający Stronę lub korzystający z jednej lub kilku usług lub funkcjonalności udostępnianych na Stronie;
Zamówienie
– oświadczenie woli zawarcia Umowy Sprzedaży składane Sprzedającemu przez Klienta za pomocą Formularza Zamówienia, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności zakres Oferty;
EasyCart
– portal internetowy dostępny pod adresem easycart.pl, który umożliwia Sprzedającemu sprzedaż swoich Treści i Usług przez kanał sprzedaży Sprzedającego w EasyCart, a Klientom ich zakup od Sprzedającego;
Stripe
– platforma internetowa świadcząca usługi płatności bezgotówkowych w Internecie, dostępna pod adresem stripe.com, która umożliwia Sprzedającemu pobieranie płatności za sprzedaż swoich Treści i Usług przez kanał sprzedaży Sprzedającego w EasyCart, a Klientom dokonywania płatności za zakup od Sprzedającego;
Interakcja
–
każde działanie osób odwiedzających Google Business Profile Klienta, które świadczy o ich zainteresowaniu ofertą firmy Klienta, skutkujące chęcią nawiązania kontaktu lub bezpośredniego zamówienia usług/produktów online (np. prośby o wskazówki dojazdu, połączenia telefoniczne, kliknięcia prowadzące do witryny, kliknięcia rezerwacji, wysłanej wiadomości, przekierowanie do zamawiania jedzenia i inne formy aktualizowane przez Google);
Wizytówka Firmowa
–
należy przez to rozumieć bezpłatny profil firmy w Google, pod oficjalną nazwą usługi “Google Business Profile”, który widoczny jest dla Użytkowników w Wyszukiwarce i w Mapach Google;
Firmie
– należy przez to rozumieć przedsiębiorstwo Klienta, dla którego utworzona została Wizytówka Firmowa;
Za złożone Zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru wariantu przez Klienta:
Sprzedaż produktów odbywa się przez platformę Stripe, a sprzedający wykorzystuje w tym celu dodatkowo usługę portalu EasyCart, w ramach której realizowana jest płatność (strona zakupu). Użytkownik, podając dane na stronie zakupu, zgadza się na ich przekazanie do EasyCart oraz Stripe zgodnie z regulaminem i polityką prywatności. Te dokumenty są podlinkowane na stronie koszyka.
W zakresie realizacji płatności przez portal sprzedażowy EasyCart.. Administratorem danych osobowych Klienta jest EasyTools Sp. z o.o. Dane Klienta będą przetwarzane w celu realizacji transakcji płatniczej, powiadamiania o statusie realizacji płatności, rozpatrywania reklamacji, a także w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na EasyCart.
Kupujący dokonuje płatności za Towar za pośrednictwem metod płatności widocznych w koszyku w EasyCart. Płatności dokonywane są zgodnie z zasadami i regulaminem operatora płatności – Stripe, dostępnymi pod adresem https://stripe.com/en-pl/privacy . Operator płatności Stripe jest Administratorem wrażliwych danych osobowych Klienta dotyczących metod płatności.
Zamówienie należy opłacić w terminie 3 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
Sprzedający informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu Zamówienia.
Sprzedający informuje, że jeżeli Klient wybrał model abonamentowy płatny co miesiąc przez podany okres i przy dokonywaniu pierwszej płatności nie skorzystał z modelu subskrypcyjnego (nie dodał swojej karty płatniczej do pobierania automatycznych płatności), to kolejne płatności dokonywać będzie tradycyjnym przelewem na konto Sprzedającego w terminie 3 Dni roboczych po przesłaniu co miesiąc faktury na podany przez Kupującego adres mailowy.
Dokonując zakupów w Sklepie, Klient akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedającego. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację.
W zależności od wyboru Oferty, Umowa Sprzedaży zawierana jest na okres wskazany w Ofercie.
Realizacja Oferty następuje zgodnie z założeniami Oferty wybranej przez Klienta.
Szczegółowe informacje dotyczące Usług znajdują się w Ofercie.
Termin realizacji danej Usługi jest liczony od dnia zawarcia umowy.
Podana Cena za Ofertę jest ceną netto.
Podatnik w obecnym momencie korzysta ze zwolnienia z VAT na mocy art. 113 ust.1 lub 9 ustawy o VAT.
Od momentu, gdy podatnik przestanie korzystać ze zwolnienia z VAT do kolejnych faktur zostanie doliczana wartość podatku zgodnie z obowiązującymi wtedy przepisami i stawkami.
Cena nie zawiera informacji odnośnie dodatkowych kosztów obciążających Klienta, jakie będą konieczne w związku z realizacją Umowy Sprzedaży, a wynikną w trakcie jej wykonywania. O konieczności poniesienia dodatkowych kosztów przez Klienta, Sprzedający poinformuje Klienta tak szybko jak to możliwe po powzięciu informacji w tym zakresie.
Ceną obniżoną jest cena obowiązująca na skutek obniżenia ceny Treści lub Usług.
Ceną najniższą jest najniższa cena za Treści i Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a w przypadku Treści i Usług oferowanych do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – ceną najniższą jest cena najniższa obowiązująca w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tych Treści i Usług do dnia wprowadzenia obniżki.
Strony w drodze negocjacji mogą zmienić zakres i treść Oferty oraz Umowę Sprzedaży.
Wszelkie ustalenia Stron w zakresie zmian Oferty i Umowy Sprzedaży mogą nastąpić w dowolnej formie przyjętej przez Strony, chyba że dla konkretnych ustaleń zastrzeżona jest przez obowiązujące przepisy szczególna forma. Zmiana Oferty lub Umowy jest wiążąca pod warunkiem, że Sprzedający przekaże Klientowi szczegóły modyfikacji wraz z prośbą o wyraźną akceptację za pośrednictwem poczty e-mail, a Klient w odpowiedzi na tę wiadomość potwierdzi ustalone modyfikacje.
Zmiany Oferty lub Umowy Sprzedaży bez powyższego potwierdzenia uważana jest za nieważną, chyba że strony zachowają formę pisemną.
Przy realizacji czynności będącej przedmiotem Oferty, Sprzedający może korzystać z usług podwykonawców, przy czym Sprzedający zapewnia, że ponosi odpowiedzialność za działania i zaniechania podwykonawców przy pomocy których realizuje daną Ofertę jak za własne działania i zaniechania. Sprzedający korzystający z pomocy podwykonawców zobowiąże ich do zachowania poufności w takim samym zakresie w jakim obowiązek zachowania poufności obowiązuje Sprzedającego w ramach realizacji danej Oferty.
Sprzedający nie ma obowiązku powtórnego wykonywania określonych prac w ramach realizacji Usługi, jeśli utrata efektów tych prac jest spowodowana działaniami Klienta lub osób trzecich, na które Sprzedający nie ma wpływu ( np. usunięcie z Serwisu Internetowego treści będących wynikiem prowadzonej przez Sprzedającego optymalizacji).
Klient zobowiązuje się, że przez cały okres obowiązywania umowy posiadać będzie tytuł prawny do lokalu lub nieruchomości wskazywanej na Wizytówce Firmowej jako siedziba, placówka lub oddział Firmy, a w przypadku zmiany adresu Firmy niezwłocznie zawiadomi o tym Sprzedającego.
Klient zapewni Sprzedającemu hasło dostępowe do Wizytówki Firmowej lub nada mu odpowiednie uprawnienia pozwalające na wykonywanie wszystkich operacji na Wizytówce Firmowej niezbędnych w celu realizacji Usługi.
Klient zapewni i na bieżąco będzie udostępniał Sprzedającemu zdjęcia w dobrej jakości do wpisów i postów,
chyba że co innego wynika z Oferty.
Klient zobowiązuje powstrzymać się od zlecenia obsługi Wizytówki Firmowej innemu podmioto
wi w trakcie trwania współpracy ze Sprzedającym.
Klient będzie konsultował ze Sprzedającym, z odpowiednim wyprzedzeniem, wszelkie istotne modyfikacje Wizytówki Firmowej przed ich wprowadzeniem.
Klient będzie konsultował ze Sprzedającym, z odpowiednim wyprzedzeniem, wszelkie samodzielne publikacje na Wizytówce Firmowej.
Klient zobowiązuje się konsekwentnie posługiwać ustalonym formatem prezentowania danych teleadresowych Firmy (NAP) we wszystkich działaniach związanych z promowaniem Firmy w Internecie.
Klient zobowiązuje się powstrzymać się od działań na Wizytówce Firmowej, które będą naruszać regulamin i polityki Google (niedozwolone treści i niedozwolone praktyki);
Klient zobowiązuje się wdrażać zalecenia i rekomendacje Sprzedającego dotyczące Wizytówki Firmowej oraz innych miejsc wpływających na widoczność i pozycję Wizytówki Firmowej w Wyszukiwarce Google lub Mapach Google np. zalecenia co do treści na stronie www Klienta.
Klient ma 3 dni na wysłanie do Sprzedającego Formularza Współpracy.
W przypadku opóźnienia dostarczenia Formularza Współpracy i przyznanych dostępów Sprzedający uprawniony jest do wstrzymania wykonywania Usługi do czasu dostarczenia Formularza Współpracy i przyznanych dostępów zachowując za ten okres prawo do wynagrodzenia.
Do Umów Sprzedaży, których przedmiotem są towary zastosowanie znajduje Ustawa o prawach konsumenta. Szczegółowe informacje w zakresie reklamacji towarów znajdują się w Ustawie o prawach konsumenta.
Sprzedający ponosi odpowiedzialność za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili ich dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.
Klienta ma prawo do złożenia reklamacji w związku z realizacją umowy o dostarczenie Treści lub Usług Cyfrowych.
Reklamację należy zgłaszać do Sprzedającego na jeden ze sposobów wskazanych w Regulaminie na podane tam adresy.
Sprzedający ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Umowy, jeżeli brak wykonania lub nienależyte wykonanie Umowy nastąpi z przyczyn od niego niezależnych, którym, pomimo dołożenia należytej staranności nie był w stanie zapobiec („Siła Wyższa”).
Za Siłę Wyższą rozumie się zdarzenie niezależne od woli i działania Sprzedającego, w szczególności: przekraczający zwykłe ryzyko biznesowe wzrost kosztów prowadzenia działalności spowodowany decyzjami organów władzy samorządowej lub centralnej, zmiany w przepisach, a także postanowienia odpowiednich władz państwowych uniemożliwiające lub ograniczające działalność Sprzedającego, kataklizmy żywiołowe, strajki, wprowadzenie stanu wyjątkowego, stanu klęski żywiołowej, stanu wojennego, stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemiologicznego, konflikt zbrojny prowadzony na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w którym Rzeczypospolita Polska bierze udział, akty terroryzmu.
Sprzedający niezwłocznie powiadomi Klienta o możliwości wystąpienia opóźnienia w realizacji Umowy z powodu działania Siły Wyższej.
Sprzedający może wstrzymać się z realizacją Umowy na czas działania Siły Wyższej, a po jej ustąpieniu, tak szybko jak to będzie możliwe, wznowi wykonywanie Umowy.